Proeverij

Krokettenproeverij, walking diner, krokettenparty…

Een krokettenproeverij, bestaande uit 5 gangen of meer, is geheel verzorgd en te boeken voor groepen vanaf  8 personen. Bij elke gang heeft een andere culinaire kroket de hoofdrol. Het garnituur is mede afhankelijk van het seizoen en de fantasie van de kok. Het is tevens mogelijk om een drank arrangement erbij te boeken. Bij elke kroket serveren wij dan speciaal geselecteerde drankjes.

Wil je aanhaken bij een openbare activiteit? Bekijk dan vooral even de Agenda voor open activiteiten.

Liever een krokettenproeverij ‘op locatie’? Geen probleem! In overleg komen wij ook op locatie en verzorgen dan voor maximaal 50 personen de kroketjes en bijbehorende drankjes.
Meer info of reserveringen, bel Wanda: 06 1530 6595 of mail hallo@stichtingkroket.nl

Voorbeeld 6 gangen krokettenmenu

• Bitterbal van biet, geitenkaas en pecannoot op een carpaccio van biet en kaasmousse
  • Kroket van makreel en peterselie met een ceasarsoep en toast
  • Bitterbal Tom Yam inspiratie, van gamba’s paddenstoel en bamboe, op een zeewiersalade met sojasaus en kroepoek
  • Kroket van spek, linzen en tomaat met een groentesalsa, gazpacho-schuim en hamtoast
  • Kroket van geitenbout en rauwe chocolade, met puree van bloemkool, pikant gemarineerde rode kool en peterseliepesto
  • Kroket van amarettikoekjes en witte chocolade met coulis van nectarine, slagroom en aardbeien

Vanzelfsprekend kunnen we de proeverij aanpassen aan diverse dieetwensen zoals: koolhydraatarm, halal, glutenvrij of lactosevrij.

Deelnemers: vanaf 8 personen
Prijs: vanaf € 55,00 per persoon (exclusief drankjes)
Locatie: in overleg